B E A utiful

Varför sitter jag inne? Det är ju sånt vacker väder och då ska man inte sitta inne och häcka! Men jag har ingen att vara med så då är det bara tråkit.

Idag har jag varit i Alby med klassen och spelat fotboll och brännboll. Jag verkligen ÄLSKAR brännboll men HATAR mina vrister för de vägrar alltid att sammarbeta och det gör grymt ont! Så jag var inte med. Satt bara och tittade på alla andra. Sen när jag kom hem igen vid 11 och åt min lunch samtidigt som jag spelade golf med Teo. Sen dess har jag setat här ^^

Igår klippte Jennifer mitt hår och sedan färgade Emma det :D Jag blev asnöjd iallafall och de flesta har berömt det. Ska visa en bild sen..

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Remember me?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0