Long time now seen

Mer än en vecka sedan. Men jag har inte haft någon lust. Och så har jag faktiskt ett liv. Men då är frågan. Vad gjorde jag förra veckan? Not a clue. Kan inte komma ihåg. Jo juste. Jag åkte med mormor till Arninge på måndagen för att släktforska men det sög. Vi hittade ingen. It totally sucked.

Men vad jag gjorde på onsdagen, torsdagen och fredagen har jag ingen aning om! Hahaha jo.

I fredags var det ju midsommarafton :P hahaha totally forgot. Och det var riktigt trevligt! ÄLSKAR mina grannar! Helt underbara hela bunten. Dock blev jag skitförbannad på kvällen när grannarna brevid, deras kompisar kom och de är de värsta partycrashers ever. Så jäkla oförskämda så det är sjukt. Orkar inte prata om otrevligheter så jag skippar det. Jag, Emma och Teo gick iallfall hem till Teo då och tittade på film. Sen sov jag över där. Sov i hans pärons rum som är apvarmt och deras kuddar helt värdelösa ;) så jag somnade någongång vid halv 4. Vaknade, somnade, vaknade och sen vid 8 tvärslocknade jag och vaknade vid 11.

Då gick jag upp och hittar Teo i vardagsrummet. Sen gick han och la sig och Emma kom ner. Innan kom Matilde ner också. Stackare :/ Emma gjorde pannkakor. Teo kom ner lagom, och tog fram nutella. Asgott i pannkakor ju :) Jaja, var där hela dagen sen gick jag hem och då satt lite grannar ute under tältet som stod på vägen. De hade ätist frukost och sillunch och nu skulle de grilla. Så vi firade midsommar både på afton och dagen. Mys.

Söndagen började vi dela ut leva&bo tidningar och sen for vi till Micke som fyllde 54 på midsommarafton. 
Träffade Bobo efter det. Mega mys. Älskar dig!

Kollakolla, jag kom ihåg iallafall ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Remember me?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0