Mitt avskedsbrev

Ta fram din mobil, tryck neråt och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.


FUSKA INTE!


Kära Belinda. För det första vill jag säga att Clara är den bästa vän jag haft, och Emma är helt dum i huvudet.Mina sista önskningar är att Charlotte och Katrin gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Philip får ett lyckligt liv tillsammans med Sussi. Jag vill säga tack till Hans för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Jesper. Du är verkligen underbar.Mitt liv har bara gått utför sedan Paulina tog sitt liv. Snälla Simone, sörj mig inte! Du kommer ändå dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Christine och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Helen som kommer i 130km /h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot Malin älskling, eftersom hon varit otrogen mot min käraste vän Pauline. Jag vet att Stefan kommer göra ditt liv plågsamt framöver. Mitt sista och största tack går till Ann-Chatrine för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du bli falafeltjuv tillsammans med Emelie och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Linn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Remember me?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0