Stan x2

Sitter i soffan nu med min klänning som jag ska ha imorgon på Janets 15-års fest. Det blev grymt bra tillslut :) Ska bara köpa ett par hudfärgade tight och skor sen är jag helt klar.

Både idag och igår var jag i stan. Igår var jag där med Emma och köpte tre klänningar. Jättefina allihopa. Jag har hittat den bästa Gina tricot affären! hahah :) Vi gick sedan till Kahlani innan vi åkte hem och träffade Måns och Putte. När vi sedan kom hem bestämde vi oss för att åka och äta på pizzerian. Jag bjöd Emma som jag hade lovat ;) Sen gick vi till Nyboda hallen och tittade på Teos handbollsmatch. Apsnyggt mål han gjorde! yepp sen for vi hem.

Idag åkte jag till stan själv för att byta en av klänningarna för jag hade köpt den för stor. Sen vid tre skulle jag möta Daniel utanför Åhlens men han blev försenad så jag passade på att hitta en BikBok och köpa en svart festjacka typ. Men jag hittade ingen svart utan en rosabeige. Det blev iallafall jättefint till klänningen :)
Sen träffade jag Daniel. Han hade köpt asball rosa ögonskugga och en vanlig svart kajal. Vi tog sen sällskap hem för jag skulle till mormor så vi hann inte göra mer i stan.
PEACE

Ska bara fota sen kommer bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Remember me?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0