Gå, gå, gå

Idag har jag typ inte gjort något annat än att gå. Vi åkte in till stan vid 12 och där gick vi ÖVERALLT och så kom vi hem igen vid 8. När vi skulle hem tog det tvärstopp eftersom kungen och drottningen, Daniel och Viktoria skulle från slottet till Skansen. Men då har man ju sett dom också :P hahah
Men när vi kommit hem väntade jag och mamma på att Lotta skulle komma för då skulle vi ut och gå runt Alby och Fårdala. Då mötte vi två cyklister och de cyklade förbi oss 4 gånger. HELT SJUKT. Tillsist sa jag ifrån, typ. men asså det är ju inte en kort sträcka precis runt i Albys spår. Så jävvlar vad snabbt de cyklade!
Ja, så idag har jag bara gått.
PEACE

Hahaha juste idag när vi skulle åka hem så fick jag världens hicka. Inga smygare direkt utan riktigt högljudda. Grymt skojj. Samma sak hände efter att jag vart ute och gått i skogen med mor och Lotta. Hela kvarteret hörde det nog. Sen fick jag halsbränna, inte lika kul..

Såg på bilderna nu att prinsen Filip var där också! ;)


Ser ni kungen och drottningen (mamma fotade)

Inte så jättebra bilder men man ser lite iallfall.. (mamma fotade denna med)

Min mobil kamera är asseg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Remember me?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0