Snart så!

Imorgon är det skolavslutning! Finally :D Efter det ska jag hem till Rebecka och se på när hon fixar sig inför balen. Skojjsigt värrerrere.
Sen på torsdag ska jag jobba. Det ska jag även på fredag och måndag - onsdag. Ska vara ledare på Korpens kollo och mina ungar som jag ska ta hand om är 6 och 7 år gamla. Börjar halv 8 på torsdag (men resten av dagarna ska jag börja 8) och slutar kockan 16.00. Då ska vi köra namnlekar först sen blir det brännboll och flaggleken efter det samarbetsövningar, "fri lek" och tillsist stafett. Det tror jag blir perfa.
Nu ska jag se klart på The Mentalist eftersom det tydligen inte var Desperate housewifes idag :(
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Remember me?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0