Heeets

Idag var det avslutning :) Så först följde jag med mamma, till stimmet för att titta på Ida och David. Trevligt och riktigt duktiga var de. Den bar det av till min egna avslutningsom gick rätt snabbt ändå. Sen firade jag och Bobo det med att gå till Ben o Jerrys och fika. Fler kom och sen var glassen slut (Andreas!!) hahah så söt.

Sen for jag hem och hämtade Pepsie och så åkte vi till Nyfors och mös. Hon badade lite grann, så mycket hon vågade iallfall. Vi var där 1 ½ timme sen for jag hem igen. Lämnade henne, hämtade plattången, bytte kläder och sen gick jag till Rebecka.

Där hjälpte jag henne med förberedelserna inför balen. Skulle först fixa hennes naglar, sätta på lösnaglar men när jag satte på första nageln sa hon att det gjorde jätteont så då provade jag på mig men jag kände inget så jag fortsatte med hela båda händerna :P Det blev riktigt fint :) lite fail bara.. Se efter en lång stund fortsatte vi med Rebeckas och då gjorde det inte ont längre. Efter middagen gick hon och hennes klasskompisar till en tjej som skulle sminka dom. När de kom tillbaka fixade jag hennes hår och sen var alla redo! Då gick vi ner till centrum och såg när alla gick in.
PEACE

(bilder kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Remember me?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0