Yes!

Yes, jag hade inte halsfluss bara en envis förskylning. Har även bokat tid för att se om jag får operera bort halsmandlarna. hoppas hoppas!
Imorgon SKA jag äntligen till skolan. hahah jag låter som en pluggis. Men jag vill inte till skolarbetet utan till mina underbara vänner! speciellt två ♥
Morfar och Brittis var här nyss och lämnade påskägg och stannade en stund på lite fika. Även Per var här ( pappas kollega i företaget ) och det visade sig att hans fru hade fixat ett varsit gigantiskt ägg FULLT med godis (1.5 kilo ) i varje plus en biobiljett! 4 ägg = 6 kilo. och det mest chockerande är att vi har aldrig träffat henne. Men tack iallafall. Så nu har jag 3 påskägg! hahah yäyä nu ska jag se CSI triologin och chatta med Kalle.
PEACE



hahaha juste jag och pappa träffade Farbror Barbro idag på Swedbank! eller, a.deet var ju inte hon personligen utan hennes dubbelgångare typ. Och för er som inte vet vem hon är så tycker jag att ni ska titta på Nile city 105,6!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Remember me?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0