Dag 22 - Mitt favoritminne

Jaha, mitt favoritminne. Asså jag har sånt dåligt minne så jag kommer knappt ihåg vad som hände igår ^^
Nej men jag har många favoritminnen. 

Ett av mina favoritminnen är från Åland förra året. Det är en så länge den bästa resan jag har gjort i mitt liv. Där hände det en himla massa roliga saker och jag har jättemånga minnen där ifrån.
Men ett roligt minne är när jag satt och trollade för Rebecka, Emilia och Josefin ute på balkongen. OjojOJ vad de blev blåsta. För det förtsa vill jag bara säga att jag kan asolut INTE trolla what so ever. Men den gången vad jag så skillad. This is how it happend.
Vi satt först där ute och spelade kort och när vi tröttnade så ville jag visa mina magiska talanger... Så då drog jag först vanliga lätta korttrolleritricks. Och sen skulle jag bara driva och låtsas att jag kunde gissa vilket kort de tagit ur högen och sedan lagt tillbaka igen. Men när de lägger tillbaka kortet ser jag att man kan se i bordet (det var ett glasbord) vilket kort det var. Det liksom reflekterades. Och DÅ körde jag stenhårt på att jag kunde trolla. Och dom gick på det så LÄTT. Det var liksom "WOOOOW hur gjorde du det!? :O ) och sånna saker. Det var verkligen jätteroligt! Sen avslöjade jag hur jag gjort ^^
Det här skrattar vi fortfarande jättemycket åt!
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Remember me?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0