Dag 26 - Mina rädslor

Hahah oj.. ehm.. faktiskt så har jag ett gäng. Jag och Annica satt och gjorde en lista på våra rädslor förut så jag har allt uppskrivet ^^ så det är både rädslor och fobier.

Spindlar
Fötter
Rulltrappor
Skåpbilar
Porslinsdockor
Clowner
Långsamma bollar (Äckligt läskigt! Hade en mardröm om det en gång, vaknade och storgrät och sedan dess har jag en aning svårt med bollar som rullar långsamt)
Tvestjärtar
Polacker (Jag är inte rasist, jag har nog bara träffat fel människor som kommer från Polen)
Snyta sig inför andra människor (är väl mer bara ett litet obehag)
Toaletter (inte hemma)

yep, där har ni exakt material om ni vill skrämma mig :)
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Remember me?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0