Lite nya saker som hänt :)

Jag har nu börjat gymnasiet, det blev vård och omsorg på fredrika bremer. Jag trivs jättebra, fått nya härliga vänner och jag lär mig jättemycket bra saker. Vi är 33 personer i klassen varav 4 st är killar. Så det är rätt många tjejer i klassen..

Jag har gått introduktionskursen så att jag kan börja övningsköra. Men först måste jag göra synundersökning. Sen får ni Watch out when I hit the road. Nej men det blir nog skit bra!

På lördag konfirmeras mina små kottar. Deras konfirmation kommer bli så himla bra. Riktigt duktiga är dom. Och jag är ju med så jag menar, det kan inte bli bättre..!

A, kommer inte ihåg nått mer som hänt typ.. Meeeen
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Remember me?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0